Informujemy, że do dnia 12 listopada jednostki samorządu terytorialnego, instytucje publiczne oraz organizacje pozarządowe mogą zgłaszać chęć odbioru chryzantem od dostawców. W załączeniu przekazuje tabelę z miejscami odbioru chryzantem, producentów, którzy do tej pory się zgłosili do ARiMR z naszego powiatu oraz zgłoszenie zamiaru odbioru chryzantem, które można wypełnione zescanować na nasz adres mailowy bp071@arimr.gov.pl. Odbiorca nie ponosi żadnych kosztów, musi jedynie podpisać dostawcy potwierdzenie odbioru chryzantem.
Jednocześnie jeżeli znają Państwo osoby, które jeszcze mogłyby skorzystać z pomocy ARiMR i nie złożyły wniosku, to zachęcamy do jego złożenia. Wnioski można złożyć dzisiaj do godzinie 18:00 w siedzibie naszego biura, al. Piastów 13, 66-500 Strzelce Krajeńskie.
Link do artykułu dot. naboru wniosków: https://www.arimr.gov.pl/aktualnosci/artykuly/pomoc-dla-posiadaczy-chryzantem-najwazniejsze-informacje.html